Fina dagar.

Den här veckan har varit härlig och kommer bara bli finare och varmare. Skönt med lite "småsommar" så här i slutet av april. Snart är det maj och då fyller jag år. Funderar på att ha "födelsedagsförfest" den 19 maj, men återkommer senare om den saken.
   På fredag är ett bord för fyra bokat på Papas Tapas. Ska äta middag med Filling, Claes- klättermus och Ullis. Ska bli trevligt! Blir även en trip till Västerås någon gång under helgen för att inskaffa lite småprylar.
Jag hoppas också att få bli lite onyker så här i värmen, äntligen slippa frysa på väg ner och hem från krogen/fest. Skulle faktiskt vara kul att åka Chrysler igen och härja lite. Inte dumt.
Eller du Sandra, du kanske kan ha fest? Haha!

Näääeee, den som lever får se.
Hej svejs!




Jag kom på en sak till så här i efterhand. Här om veckan läste jag på Aftonbladet.se eller expressen.se om att ett par hade haft lite roligt i sängkammaren och använt hanklovar. När dom haft det roliga så hittar dom inte nyckeln och måste ringa räddningstjänsten som måste komma hem till dom och knipsa upp bojorna med en sån där stor sax. Det senaste året har jag säkert läst tolv olika fall efter att jag läste bland det första som stod för något år sedan, om just samma sak. "Tappat bort nyckeln?" Jag tror mer att det är en modegrejj att vilja stå med i lokalpressen eller större tidning för att skryta lite om hur otroligt pinsamt det var! Fan, skärp er! Häng nyckeln på väggen så vet ni var ni har den.



Kommentarer
Postat av: aliks

check out my blogg brääää haha

2007-04-25 @ 22:26:41
Postat av: Sandra

hehe... du är tydligen peppad på att jag ska ha fest? Den kommer, den kommer... ska bara tajma in en ledig helg.... parteeejjjj =)

2007-04-26 @ 16:02:49
Postat av: aliks

ello, dina bilder blir också sådär hägtifa när man trycker ;) ring mig..jag slutar 16.30!!!!!!!! men sen blire nog shopping, OM det blir utgång idag! puss

2007-04-27 @ 07:27:12
Postat av: Sandra

Gick vi på buggkurs tillsammans?

2007-04-27 @ 23:41:55
Postat av: aliks

hahahahaha fick ditt sms om jerrys damkläder HAHAHAHAHA.. jag kommer ihåg, men hade helt glömt bort d om du inte sagt nåt! hahaha fyfan vad kul d var. hahahahahaha vem, fan var jerry??? jag e inte på krogen ikväll :) haha

2007-04-28 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback