Påskhelgen.

Den här helgen har faktiskt varit riktigt kul och den har gått väldigt sakta framför allt. Känns som att jag har varit ledig i en vecka. På fredagen storstädade jag hela lägenheten, riktigt skönt att få den clean. Filmkväll på kvällen, väldigt skum film faktiskt. Vaknade skapligt dagen där på och Filling hade dragit till Emlia. Jag var ensam med katterna :) Sen var det bara att röjja undan det sista, färga utväxten och duscha samt klä på sej.
Påskmiddag hemma hos mej, men vi var bara 7 stycken. Vi brukar jämt vara 1000 pers så fort det är någon slags "högtid". Ganska skönt det. Blev mätt som ett as. Sen var det bara att börja hugga in på mina cubeisar. Lina kom över och Filling hade precis kommit hem. Satt och snackade i vardagsrummet medans vi lyssnade på en nyutbränd skiva. Mamma och Tony kom över och förfestade. Blev Lotus vid halv 12. Jag träffade säkert jättemånga jag kände men jag har lite minnesförlust just där, haha! Tiden gick för fort. Helt plötsligt är jag med Alex, sen på Corner och därefter sitter jag i Jens chrysler ( eller hur det nu stavas). Åkte med dom till halv 6 på morgonen, riktigt kul. Men där emot så vaknade jag upp morgonen efter och mådde hur bra som helst. Till skilnad mot vissa andra :P
Mamma och Tony kom och åt rester senare på dagen och vi kollade på "Deja vú". Helt okej faktiskt, men hjärnan hängde inte med riktigt. Kollade på TV hela kvällen och la mej vid 12.
Snart ska jag ner på stan med Ullis, sen till mormor och äta påskmiddag IGEN! Suck!
Jaja, snart är det helg igen och det ska bli vaaaarmt. Då ska jag grilla för första gången i år :)

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback