Skönt med extra ledighet.

Vaknade för ungefär 2 timmar sen och har hur tråkigt som helst. Ska ut och gå en långpromenad om en stund, solen skiner och då får man passa på tycker jag. Men, vår termometer funkar lite när den känner för det. Just nu står den på -17,8 och så kallt tror jag faktiskt inte att det är. Får försöka kolla ut genom fönstret och kanske se nån människa inne på gården så jag vet vad jag ska ha på mej, på ett ungefär.
   I fredags var jag, FIlling, Claes och Ullis på Papas Tapas och åt, riktigt gott. Synd bara att det inte hände nåt efteråt, för att en svek oss, vilket inte var så jättekul.
Var hemma hos dom ett tag men åkte hem ganska fort, blev så trött.
På lördagen blev det en tripp till Västerås, sen Nyköping på kvällen. Full och glad, sen trött och bakis dagen efter.
Framåt kvällen (igår söndag) så gick jag en promenix med mamma på en timme. Lite småkyligt men skönt.
Åt mat när jag kom hem, sen var det tv-tittande ända till sängdags.

Vet inte vad jag ska göra ikväll faktiskt. Ska äta ute på landet sen festa lite kanske.
Inget bestämt än, tar kvällen som den kommer.

Ska klippa mej om en vecka (äntligen), vill färga håret och sånt också, men har inte råd med det...blääää! Klippningen ingår ju så jag får se om jag kanske kan låna 500 av någon så jag får fint hår till min födelsedag + sommaren. Tycker verkligen inte om mitt hår för tillfället. För ljust. 

 Sån färg vill jag ha. Guldblont med lite highlights i. Vill fixa nuuuu!

Kommentarer
Postat av: alex

jätte fin hårfärg!! :)
skicka bilderna när du e inne sen.. hahaha kommeru ihåg den där snubben på dansgolvet som jag trodde du eller putte kände. men putte trodde du eller jag kände honom o du trodde jag eller putte kände honom hahaha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback