Festligheter på slottet.

Igår var det fest igen..
Känns som att dricka alkohol är det ända man gör
under semestern. Många börjar jobba imorrn, men jag,
jag börjar om drygt två veckor. Härligt!

Kvällen började hemma hos mamma och Tony.
Jag och Filling gick dit, var där ett par timmar.
Fick skjuts vid 21.00 upp till Balsta musikslott där
Simone och Sanne hade 18-års fest.
Det var riktigt kul faktiskt. Blev skapligt dragen och
hamnade senare på scenen för lite dans.
Kände knappt någon där, men jag hade Sandra, Anton,
Niklas och Matte i alla fall. Filling åkte ganska snabbt ner till
Harrys, efter att vi kommit till Balsta.
GICK hem vid 3 och vinglade som en båt på ett stormigt hav...typ.
Det bevisar att man haft en kul kväll!
Så tack Simone och Sanne för en lyckad kväll.





 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, vi kan byta lite bilder! Jag skulle vilja ha den på mig o Anneli... och den på mig, Simone o Sanne när vi står i trappen =)

2007-08-06 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback