Spybar.

Vilken natt alltså...
Jag har varit vaken hela natten, sovit kanske 2 timmar sammanlagt.
Igår kväll fick jag jätteont i magen, men trodde att jag hade ätit för mycket på Max.
Vaknade kl. 1 i natt och fick springa till toan. Vinterkräääääksjukan!
Har fått sprungit till toan ett visst antal gånger inatt och imorse.
Nu, äntligen har jag kunnat dricka lite vatten och julmust och kan stå upp
utan att magen viker sej av värk.
Jag har ont i ryggen eftersom jag har legat i sängen i mer än tolv timmar.
Lite liggsår i svanken, eller vad jag ska kalla det!
Jag känner att jag hade hellre jobbat och varit småtrött än att ligga i sängen och må piss.
Eller rättare sagt, spendera natten på toan.
Nu mår jag lite bättre och hoppas att det bara blir bättre.
Ska till Stockholm under hela helgen med mamma och Ella.
Ja som en liten slutkläm så kan jag säga att jag inte tänker äta på Max på länge.

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback