Namnsdag!

Grattis mej själv på namnsdagen. Troligtvis får jag ett mess från pappa som säger grattis och så skickar jag ett till Sandra och säger grattis och får ett likadant tillbaka. Varje år, samma sak! Endast pappa som kommer ihåg. Inte för att namnsdag har någon som helst betydelse för mej, men det är lite kul ändå! Maria, kommer från mammas mormor tror jag?! Om jag inte mins helt fel.

Nu ska jag gå hem till mamma och hämta lite grejer hon köpt i Finland åt mej, sen vidare till vårdcentralen och kolla mitt knä! Finaly!
Måste förbi jobbet också, göra matbeställningar till Servera inför nästa vecka. Ingen annan but me kan det. Tur att jag inte är allt för sjuk dårå!

Grattis till lägenheten mamma, Tony och Ella. Bra att ni fick den, eftersom det står två rum helt tomma.

Igår fick jag en genial idé. Hade ju inget att göra så jag kom på att jag skulle baka kanelbullar. Stack till Willys och handlade där vi träffade på halva bekantskapen (om man nu överdriver lite). Men, fick en sån jävla huvudvärk där som fortfarande sitter i, så det blev inget bakande. Får bli idag när jag kommer hem igen. Varför kom just baka upp? No idea!

Kommentarer
Postat av: aliiiiks

grattis på namnsdagen, skulle sagt d tilld igigår men glömde!! :(

2007-02-28 @ 16:41:51
Postat av: Sandra

Ha ha! Men jag hade faktiskt namnsdag den 17:e också... DET kom du inte ihåg minsann =)

2007-03-01 @ 05:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback