Finlandia 2.

Nu sitter jag här, nyss varit på en promenad med Filling och voven till stora hamnen
och kollat på ett fartyg som håller på att byggas.
Ska bli en kryssare i Caribien när den är klar. Riktigt stor, ska bli Europas största.

Varit bakis idag, kom hem vid 5 imorse, krogen stänger ju 4 här i Finland.
Så borde vi ha hemma också tycker jag. Kom iväg till en restaurang vid 6
och åt jättegod mat. Så nu behöver jag inte äta förns nästa vecka...typ!
Kollat på Spiderman 3 ikväll, var väl okej, men inte så superbra.

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mej i sängen.

R.I.P farfar 15/7- 07

Kommentarer
Postat av: alex

ellå, såg nyss, måns kommer till lotus den 24e aug. en fredag!!!! du & jag då eller? ;) haha CARA MIA!

2007-07-15 @ 23:11:41
Postat av: alex

ellå, såg nyss, måns kommer till lotus den 24e aug. en fredag!!!! du & jag då eller? ;) haha CARA MIA!

2007-07-15 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback