Finlandia.

Nu sitter jag i Finland. Länge sedan jag var här på sommaren faktiskt.
Senaste gångerna har bara varit på vintern då det har varit  svinkallt.
Är ju på västkusten och bor nära vattnet så det blåser lite kallt nu också.
Båtresan gick bra hit och det var soligt ända från Åland.
Skönt att sitta på deck  och dricka Smirnoff- Ice och prata lite i solskenet.
Mamma, Tony, Tuula, Mats, Sari och Risto åkte i torsdags,
så jag och Filling åkte över själva igår, men det gick finemang!
När vi kom fram till Rauma så blev det nästan bastu på en gång, dom andra höll redan på.
Jättemysig bastu med lysdioder i taket, men VARMT! Jag är nog ingen riktig finne i alla fall.
Har varit soligt hela dagen och vi har gått lite i stan. Åt på Hesburger, vilket var jättegott!
Dom har så goda hamburgare.
Ikväll ska vi ut och göra stan osäker, får se vart vi hamnar.

SKÅL!

    
          


Lite bilder från en konstnär i Rauma


   

Fler uppdateringar kommer kanske imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback