Power Big Meet

Nu sitter jag och väntar på att Filling ska komma hem med mat.
Har dom åkt av vägen eller? Tar sån tid :(
Inte ätit sen igår vid lunch på dagis så magen är alldeles platt.
Gumman sitter i mitt knä och kelar, Byron låg nyss med mej i sängen och kelade.
Mina älsklingar.

Igår var vi ett gäng som åkte till Power Meet. Åkte van hela kvällen, men synd att vi skulle hem så tidigt bara.
Vid 1 var jag hemma. Vaknade vid 6 av att en full inspringande dåre skriker "HALLÅ!!!!!!!!!!!"
Det var ju såklart Filling, han skulle hämta mera öl och åka tillbaka till Västerås.
Man blir nöjd!
Han är nog skapligt trött när han har kommit hem.
Han fyller år idag, men ska fira honom på måndag istället, med hans släkt och så. Grattis gubben!

Ikväll blir det kanske Västerås igen...får se.

Nu ska jag lägga mej i sängen och vänta på min pizza.
Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback