Semester.

Antligen är det semester, är inne på andra dagen nu. Tråkigt väder bara.
Varit ute i Eklången och badat både kvällstid och dagtid.
Grillade på kvällen och sov över en natt. Passade på att sola lite också.
Solen var efterlängtad kan jag ju säga.
Vill att det ska bli fint väder snart så jag och Alex kan åka till hennes land och
bada, sola, grilla, tvätta bilarna i bikini, haha!
Ikväll ska jag kanske till Harrys. INGET bestämt än...
men jag ska i alla fall dit imorrn, oavsett bakis eller ej.
Blir nog lite förfest hos oss.

Den som lever får se.
Heiipa!


Kommentarer
Postat av: alex

Hahhahahaahaha tvätta bilarna i bikinis, haha det hade jag nästan glömt,..hahaha as kul!! :D hoppas du får kul ikväll och att du klarar attgå ut imorn :P haha ringer efter "jobbet" imorn. pööösss

2007-07-24 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback