Småtrött på att jobba, faktiskt.

Fick sluta tidigt idag med, så skönt med 8 personal på 6 barn.
Fast det finns inte så mycket att göra, så det blir ju lite långtråkigt om jag tänker efter.
Fick äckliga leverbiffar idag, smakade inte men bara lukten dödar en.
Blev potatis och sås för nästan alla vuxnas del. Konstigt?
Kanske ska stoppa i mej lite smörgåstårta från igår.
Fillings mamma, pappa, farmor och farfar och
min mamma och Tony kom förbi och firade honom.

Ikväll ska vi grilla lite ute hos Fillings mamma, sen vet jag inte vad jag ska göra...sova kanske.
Upp tidigt imorrn med. Men snart har jag ledigt i några dagar i alla fall.
Åker till Finland på fredag morgon.

Lite bilder från Annas fest + Power Meet



Annas 20års fest i Pepparkashuset


 Power Big Meet- Västerås 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback