Studenten.

Har varit så varmt hela veckan så att det knappt har kunnat vara ute på dagis. Stackars barn. I ondagsvar jag halvbakis efter kvällen på Harrys. Åkte ut på Alex land och solade hela dagen. Vi tog även vårt premiärdopp. Var sjukt varmt för att vara början på juni och i mälaren framför allt! Brukar inte kunna bada där förns i juli någongång.

Idag är det studenten och dom har tur med vädret. En aning varmt men det är bara att ha fler vätskepauser ;)
Ullis och Katta går ut, vad jag vet. Ska senare till Ullis mottagning en stund. Sen är det party för hela slanten!

Nu ska jag äte lite frulle och senare gå ner till stan och inskaffa lite grejer från saftbolaget.
Ses i dimman!

Tjo faderittan hej vad det går...

  

Från badbryggan på alex land!

Kommentarer
Postat av: aliks anka

följ med ut ikväl! snela?! :) ring mig. puss

2007-06-09 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback