Kattungar.

Igår ringde jag till mamma och kollade om hon ville hänga med mej ut till Willys och handla lite. Men hon var på "förlossning" hemma hos Sari. Hennes katt fick ungar, tre stycken.
Så jag åkte dit istället. Så söta små saker, olika färger på alla också! Efter 1,5 timme åkte jag och mamma och handlade i alla fall.
Blev tacos till middag, yammie!

Äntligen är du hemma, så skönt att ha någon att prata med "normalt". Katterna är ju ett sällskap men ingen man kan prata med direkt.

Så skönt att våren har hittat hit. Så skönt att kunna gå i lite tunnare jacka, och snygga skor. Istället för att känna sej som en Michelin(a) gubbe :)

The sun is shining and I´m happy!

Kommentarer
Postat av: aliks

varför skriver du itne "the sun is shining and the weather is fine?!" hahaha..jag vet att du endå täntke på det när du skrev ;)

2007-03-13 @ 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback