Lunchrast.

Har inte skrivit på ett par dagar, men jag har inte haft orken att sitta vid datorn så mycket. Himla trött efter jobbet faktiskt. Satt på en föreläsning igår på Munktell, tänkte på ingenting och plötsligt kom jag att tänka på att om en person hostar så hostar närmare fem- sex personer till efter det. Som om ingen vågar ta "den första hosten". Sitter dom och försöker kväva hosten så länge det går eller? Och sen när det inte går längre så hostar någon och resten hänger på. Lite småkonstigt faktiskt! Tänk på det nästa gång du är på föreläsning eller dylikt. 
  
Sitter på jobbet inne på kontoret och har absolut inget för mej. Vill hem för jag är trött...
Igår när jag åt mat på kvällen så tog jag "Burn" den nya energidrycken som ska ha extra mycket koffeinhalt i. Först blev jag bara tröttare och tröttare, men efter ett tag så blev jag asa värsa pigg! Fick städmani och började plocka i och ur diskmaskinen, plocka undan, tömde kartonger och nog bort nopprer från mina byxor med en noppborttagare, eller vad det heter? Helt plötsligt var klockan närmare halv 11 och Filling kom hem. Somnade säkert inte förens halv 12. Jag pratade faktiskt i sömnen inatt nångång, det fick jag höra imorse.

Efter jobbet ska jag hem, sen åker jag och Filling och kollar på en ny bil som han provkörde igår. Han är såld så why not? E39 M-Sport, så det är inte helt fel! Så kirra det min älskling!

Ha det så bra du som läser, så hörs vi. Vi är faktiskt inte ljudlösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback