Någon ska firas.

Så är det faktiskt. Lilla Alex fyller 20 på måndag så idag är det fest. Förfest hos Olli sen troligtvis Lotus, men jag och Sofie plnaerar något helt annat nu på msn, haha! Får se hur det blir. Jag tror att det kommer bli jättekul ikväll. Träffa gamla kompisar och bara bli onykter och leva det gamla vanliga livet igen som vi gjorde i 8an, 9an och 1an. Det är tre år med så många roliga minnen. Perrgolove for you!

Nu sitter jag här hemma helt själv efter några timmars traskandes på stan med Alex. Fast tiden går så sakta idag, bara för att jag sitter och väntar och väntar på att klockan ska bli sju så vi kan åka. Men, men, kanske ska fixa lite käka sen börja göra sej i ordning, sakta men säkert.


image5image7
Mina små gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback