Gröt.

Jag har lärt mej att äta gröt även fast jag verkligen hatade det när jag var yngre. Har till och med köpt hem gryn av olika slag så jag kan göra hemma också. Precis ätit mannagrynsgröt på jobbet och känner mej sjuk...fortfarande.
Går halsfluss, schalakansfeber, vattenkoppor och you name it här på dagis! Hoppas bara att jag inte blir sämre än så här, vill vara frisk tills jag ska bli firad :) Känner mej helt seg i kroppen, halvfebrig med huvudvärk + halsont. Jaja!

Idag ska jag klippa mej, äntligen..luggen har blivit för lång så jag måste dra den åt sidan hela tiden. Vill inte det, vill ju ha den vid pannan och ingen annanstans. Växer ju som ogräs.

Känns som dom flesta är borta under min födelsedag, kanske ska skita i och fira mej ändå.
Nej, men det känns bara lite tråkigt! Får se vilka som dyker upp och inte.

Nu ska jag jobba vidareeeee. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: alex

räcker det inte med att jag e kvar i stan? :O haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback