Huvudvärk.

När väckarklockan ringde imorse vid 5 så kände jag att mitt huvud höll på att sprängas. Visste att iprenen var slut, men gick upp ändå. Kom på att jag köpte Eeze tabletter i vintras och tog två såna. Som tur var försvann huvudvärken innan jag skulle gå till jobbet. Hade inte pallat en hel dag med ett dunkande huvud. Ni som har migrän eller liknande vet hur det är. Men...nu börjar jag få ont igen. Tur att vi är lediga i två dagar nu.
Nästa vecka blir en kort vecka. Endast tre arbetsdagar (måndag, tisdag och onsdag) sen långledig helg. Kunde nästan fira mej på fredagen istället, men tar det på lördagen. Då behöver jag inte stressa med allting.

Äntligen ska vi få tapetserat i data/gästrummet som senare ska bli sovrummet för oss. Känns som om vi aldrig får ordning på saker och ting eftersom det tar sån tid. Samma sak med repan i golvet som förstört säkert 15 av mina strumpor. Kommer nån tant och kollar på det om en halvtimme ungefär.

Ska ge mina katter lite mat nu.
Hej dååååreeee.


Kommentarer
Postat av: alex

haha eller hur, ggrrr o yammie.. eller varför inte "grr,voff,mjau" hahahaha

2007-05-12 @ 00:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback