Sovmorgon.

Fyra timmars sovmorgon idag, gud vad skönt. Vakna vid 9 istället för 5, helt suveränt. Hade säkert kunnat sova längre, men en katt vid namn Byron hoppade upp i sängen och började yla i mitt öra. Han var så kelis. Nu när jag skriver sitter Gumman i knät och trampar istället :) Har så mysiga katter.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Gubben jobbar till 14 så jag är hemma själv.
Skulle vilja göra någonting i alla fall.

Ska käka lite frulle nu..
Vi ses, för vi är ju inte osynliga.

Kommentarer
Postat av: alex

jaa d skulle jag kanske :D jag e itne så bra men fredrik visade precis vart allt skulle vara! :| jävla datanörd han e.. hahaha.. vad händer idag då? komöver till mig o kolla euro grejset.. hahaha :P

2007-05-12 @ 10:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback