För er skull.

Har fortfarande ingen ork eller lust att skriva blogg längre.
Men nu har jag väldigt lite att göra så jag passar på.
Har kollat alla nödvändiga sidor under kvällen och dom uppdateras
aldrig, så det blir lite småtråkigt i längden.
Aftonbladet, Expressen, Facebook, internetbanken och läst några bloggar.
Samma sak varje dag. Har även kollat gamla sidor- playahead, nightlife-
dom där gamla comunitys som jag höll på med för flera år sedan.

Igår var det "mini släktträff" på Grappa för att fira Sandra som fyllt 25. Grattis :)
Blev väl lite avskedsfest samtidigt eftersom hon flyttar till Stockholm snart.
Det kanske blir så att jag hälsar på storstaden mer då, än vad jag gör nu.
Jag tror man behöver lite föränding i sitt liv. Våga byta jobb, byta stad etc.
Det skulle jag kunna tänka mej. Stockholm ligger relativt kort bit här i från och
det är bara att sätta sej på tåget och komma tillbaka till hemstaden på ett vips.
I alla fall så var det jättetrevligt och det blev "efterförfest" eller vad man ska säga.
Eftersom vi var på Grappa innan henne.


Jag vill flytta till Göteborg och förnya livet lite, men det får ske senare i livet.
Nu har jag fått förlängt i 3 månader så det känns skönt.

Bara 26 dagar kvar till nästa lön. :/

image107
Sandra med hennes drink!

image108
Alla förutom en- Filling, kunde vara med under kvällen.

image109
Niklas och Martin.

image110
Sandra och Simone.

image111
Jag, Simone, Martin och Niklas.


Det är för er skulle som jag skrivit lite snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback