På smällen.

Var ganska bakis igår efter en helkväll hos Lina
i lördags. Men jag pallrade mej upp för att ta en
promenad till vilsta för att kika på kattutställningen.
Nu vill jag verkligen ha en Bengalkatt. Efter att fått
sett rasen på riktigt och klappat en,
kan jag faktiskt inte motstå den.
Nästa katt blir en sån det kan jag lova.
(Kostar bara 6000-8000) :)

Blev film på kvällen "Knocked up" (på smällen).
När jag ser hur en graviditet går till så skulle
jag faktiskt vilja ha ett barn nu, eller till nästa sommar.
Härligt att få ha lite humörsvägningar och verkligen få kunna
bli riktigt arg och bara skrika, gråta och till slut skratta.
Känns som att jag skulle vilja ha ett sånt år.
Är trött på att festa bort alla pengar och vara bakis minst en
dag per helg. Så himla värdelöst.
Men några barn blir det nog inte än på några 100 år, tyvärr!

Idag känner jag mej bara allmänt nedstämd.
Jaja, alla har vi väl såna dagar...

Kommentarer
Postat av: Sandra

NEJ!du får absolut inte komma!!!!! HAHAHAAA.. jodå. skämtåsido, klart du får. ring imorgon, vi har nog som vanligt ingen brådska ut.

2007-09-06 @ 18:20:34
Postat av: alex

ello! fattaru kommer till lotus, haha.. snäääääääääääääääääääääällla följ med. den 13e oktober!!! ring mig ring mig ring mig!! hahaa

2007-09-06 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback