Duktig.

Igår tränade jag i gymmet på Friskis med Lina.
Fick en kupong av henne så jag fick testa.
När jag hade gymkort där en sommar så använde jag det tre gånger i stort sätt.
Jag förväntade mej ett ganska tråkigt träningspass men det blev kul.
Lite snack och träning i två timmar. Kom fram till att boxning är ganska kul ändå,
slog på en sån där grej som hänger i taket.
Flyttar jag till hus någon gång i mitt liv så ska jag köpa en sån.
Tror det är ganska skönt att slå ut lite aggretioner på den.
Efter träningen blev det bastu och dusch.
Tror inte ens att jag är halvfinne, för att basta är ju jobbigt!
Men skönt...

Hem och äta sallad och sova. Somnade vid 9..men..
...vaknade av att huvudet höll på att sprängas!!!!!!!!
Jag förväntade mej att jag inte skulle kunna röra kroppen istället, men icke!
Sitter på jobbet och det mesta går i slowmotion idag.
Orkar egentligen inte, men jag vill och måste vara kvar.

Om ett par timmar börjar helgen och då får jag se vad som sker....
En liten träff med Jimmy och Bea kanske :)

  

Don´t eat the bananas.
Drink gainomax instead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback