Å- festen, del 1.

Trevlig förfest hemma hos oss igår. Vi var ganska många ändå och kul att träffa Sandra eftersom det inte sker så ofta. Det var kul att träffa er andra också, så tro inget annat :) Dom flesta som var smarta drog vid 22 ner till stan, vi andra som kom ner vid 12 missade en hel del. Det enda jag gjorde var att gå till Harrys. Som man kan göra vilken helg som helst. Alla splittrades under kvällen och möttes ibland. För första gången i mitt liv har jag tappat bort min plånbok, eller supit bort som det heter när alkohol är inblandat. Ringde till Harrys och kollade om jag kunde ha lite tur att någon lämnat in den eller så, och där låg den. Härligt, inga kort behöver spärras. Bara för att jag hämtade ut en jäkla massa pengar så tappar man bort allt. Har aldrig pengar på mej annars, men det är ju bara för att....
   Mår väl inte så där jättehärligt idag. Mår lite illa, men huvudvärken har släppt i alla fall. Ikväll ska jag hem till Lina och förfesta. Bra att hon bor mitt på stan, bara att gå utanför dörren så är man på "festival-området" haha.  Hoppas vädret blir bra.























Kommentarer
Postat av: Aliks Alkis

Hahahaha.. nej den var ju inte så god!!



"jag har absolut pear, den e as god att shotta, jag lovar!"... efteråt typ ioooh, haha du hade inte ens shottat den hahahahaha

2008-08-16 @ 18:07:48
Postat av: Werre

Hej :D Det är fint med mig, hoppas du också mår bra! :) Jamenvisst är det great med bloggar, hålla lite koll ;) Klassträff låter roligt, det får vi fan fixa! Puss puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback