Hostig och sånt.

Trodde att jag mådde bra nu efter att jag varit småsjuk. Hostar och har lite ont i halsen och huvudet. Har ätit Ipren hela helgen så det var väl därför jag var på topp. Jag är på jobbet i alla fall, jag tänker absolut inte vara hemma för minsta lilla.
 Efter jobbet kommer Filling och hämtar mej. Vi ska kolla på lite färg, för jag vill måla om i köket. Gilalr inte tapeten som är nu. Den har suttit där sen vi flyttade in. Ska även en sväng förbi ÖB och handla lite smågrejer och kanske stanna någonstans och handla hem lite mat.
   Den här veckan blir kort. Jobbar endast tisdag och onsdag, sen åker Gamla stadens förskolor på Internat under torsdag och fredag. Vi ska vara i Solbacka, närmare Gnesta om jag minns rätt..?
Blir övernattning med planeringar inför höst och vår, samt massor med mat. (Vad jag hört) Ska bli kul.
Jag trivs så bra med mina jobbarkompisar och framförallt dom på min Hemvist. Allting bara flyter på :)

Jaha, nehe, dags att jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback