Nysningar och snoriga barn.

Inatt har jag sovit hur dåligt som helst. Filling kom hem vid 12, Byron tog över hela min kudde, la sej vid fötterna och överallt. Filling satte på tvn i sovrummet när han skulle sova, godståg har låtit och ja, gud vet vad.
Kände lite halsont när jag vaknade men det har gått över. Istället känner jag mej matt i huvudet och fryser och svettas till och från. Jag ska inte bli sjuk! Barnen är snoriga och går runt och hostar och nyser överallt. Till frukost fick jag göra om en macka efter en mysig nerstänkning av snor och matrester, på hela mej och min frukost.
Jag hade tänkt att lägga mej i soffan och bara ta det lugnt efter jobbet, men jag kom på att vi har husmöte ikväll!
Dagen blir lång och jag är inte alls på humör.

Nog om alla klagomål..

3-4 oktober är jag på östersjön och slår klackarna i taket.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är jag i New York o slår klackarna i taket =)

2008-08-19 @ 14:59:22
Postat av: Linn Renman

Hej :)

jaha, han går på Djurgården 1 han skulle få plats på 2:an om jag skulle vänta till oktobet. Men jag tycket att det vart lite lång tid att vänta.

Postat av: Linn Renman

Ja det är ju synd. Men han trivs iaf och det är ju bra :D

2008-08-20 @ 13:05:13
URL: http://linnrenman.blogg.se/
Postat av: alex

hahahha.. just ja.

ja jag skulle kunna göra det men jag har inga pengar att köpa färg eller tavla, så det får väl han stå för? du har ju massa bilder på honom så skicka senare så kan jag kolla ut någon.

2008-08-21 @ 12:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback