Trotsade regnet.

Började halv 9 idag, riktigt skönt att få sova ut lite, men egentligen inte eftersom jag somnade så sent igår.
Den här dagen har gått ganska fort och vi hade tio barn allt som allt. På eftermiddagen när vi var ute hade vi fått en invardering av flygmyror. Dom var överallt, gick inte en sekund utan att det kliande någonstans på kroppen.
Vi fick hålla oss lite åt sidan där dom inte var istället. Vid klockan 16 hade jag och Natalie ett barn kvar så jag fick sluta en timme tidigare. Riktigt skönt för jag var trött. Stannade på Prix och handlade hem lite tacos, det blev så gott så.
   Någon timme efter maten satte jag på mej träningskläderna och träningsskorna och gick ut för att ta en promenad. Fick gå själv eftersom en viss person föredrog god mat på Harrys och nån öl istället. Precis när jag skulle gå började det komma droppar från himlen, efter en stund var det dyngsurt ute och jag blev blöt. Men kläder går att torka så det gjorde inte mej något. Det var skönt att gå helt själv och tänka på allt och ingenting.
   Nu sitter jag i soffan med ett glas isvatten och kollar på Big Shot samtidigt som jag bloggar.
Huvudet hänger inte riktigt med, så det känns som att sängen ska få sällskap snart.


Förfest här på fredag!
Men endast för nära och kära :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det bestämt? Att vi ska var hos er =) Roligt isf!

2008-08-13 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback