Rena fönster.

Måste säga att jag har varit duktig idag. Jag tog steget och köpte en fönsterskrapa och tvättade våra smutsiga fönster. Nu ser man vad träden och allt har för färg. Att det kan bli sån skilnad. I och för sej har inte fönstren blivit tvättade sen vi flyttade in, så det var väl på tiden. Skulle egentligen ha tvättat dom under semestern men då hade jag annat för mej. 
  
Helgen har varit okej. Tog det lugnt i fredags eftersom jag inte mådde så bra. Sov tre timmar efter jobbet och somnade som en stock vid midnatt igen. Lördagen spenderade jag på Tuna Park. Köpte stövlar till jobbet. Letade också efter ett par tofflor men hittade inga alls. Jo ett par, men dom var svindyra. Konstigt att jag inte får ett par tofflor från jobbet, för jag får vinterjacka, termobyxor och regnkläder. (tom. snygga kläder) Men det är mycket bra det, slippa använda sina egna.

På kvällen åkte vi runt lite med Tom, men det blev hemgång ganska skapligt för min del. Det resulterade att jag var pigg imorse. Vaknade tidigt och vid 13 åt jag lunch på Sylvia. Så gott!
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, väntar på att det ska bli måndag så det är dags att jobba igen.

Det här inlägget kändes ganska onödigt och ointressant...faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha onödigt ? Neehee.. :) Kolla mina då.. haha.

2008-08-24 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback