Alias.

Imorse vaknade jag av värsta betongkepan, jag menar, det var den värsta på väldigt länge. Jag och Lina delade på en flaska starkglögg igår innan förfesten började...var säkert därför betongkepan dök upp, men det var väldigt gott!
Vi var hemma hos Lina igår. Det var jag, hon, Alex, Jasemin och Olli kom lite senare.
Vi pratade lite, sen började vi spela Alias som jag lånade av mamma. Det var riktigt kul. Jag och Jasemin hamnade i samma lag, vi var asa värsa bäst....Gick hur bra som helst.
Vi spelade aldrig klart, men vi "vann" ändå ;)

Sen var det dags att gå ut, då fattar jag inte riktigt vad som hände...något var det i alla fall.
Jag gick hem med Jasemin. Kan tillägga att det blåste svinkallt och det var blött ute.

Nu såhär 1 timme senare efter att jag vaknat mår jag faktiskt bra. Lite sliten bara. Tänk vad ipren och bamyl kan göra :)
Min kisse trampar omkring på mej, hon är kelig. Dags att Tjééééélaaaa.

















Ja, det var det det...

Kommentarer
Postat av: alex

FAN VAD SNYGG DU E PÅ DEN SVARTVITA BILDEN!!! SÅ JÄVLA HEEET! hahahaha. typ jag blev stum när jag såg den igår..

2008-12-21 @ 13:02:51
Postat av: Lina

Men hallåååå snygging fan! haha singel? ;)

2008-12-21 @ 20:08:28
Postat av: Elina

Tack hörrni...Jag kan vara singel om du är intresserad? haha

Postat av: Lina

Ooouuf.. hahaha ja jag är PÅ! haha ;)

2008-12-21 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback