Mmm, mysigt. Jag känner igen det där.

Sitter i soffan och kollar runt lite på nätet. Filling springer in på toa och rävar ur sej totalt.
Han har inte spytt sen flera år tillbaka och nu var det dags. Troligtvis är det efter att jag var magsjuk. Tycker att jag bytt handdukar dagligen och städat toan ganska mycket. Tydligen så hjälper inte det, finns väl alltid någon liten bacill kvar. Nu har vi båda haft det innan jul och jag hoppas att jag/vi inte får det något mer med tanke på att jag var magsjuk ett x antal gånger förra vintern. Det är inte kul..

Ikväll hade vi kvällsmöte på jobbet, handlade om pedagogisk dokumentation. Imorrn stänger jag istället för Natalie som måste iväg och på onsdag har vi sista TRAS- cirkeln. SKÖNT! Alltså tre låååånga dagar på jobbet, i streck. Ibland undrar jag hur mycket jag jobbar...känns som 70tim/v.
Snart är julen här och jag är ledig from. fre19 dec- ons 7 jan (planeringsdag hela dagen) så det är ett par dagar.
Då ska ja bara VARA!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fyfan så han blev smittad!! :/ Skönt med ledigt sen! Då kan vi leka! :D

2008-12-01 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback