Torsdag.

Veckorna går fort, idag är det torsdag och det har snöat hela förmiddagen. Barnen tyckte att det var kul till en början, sen blev det för kallt istället. Mina skor som jag köpte förut är perfekt att ha på jobbet, dom är varma och läcker inte in en ända droppe. Där emot så måste jag köpa ett par andra skor, för mina "vardags-skor" läcker in vatten som bara den. Inte så skönt.. Det blir alltså en snabbvisit på stan direkt efter jobbet.

Nu har jag klarat av alla sena kvällar på jobbet...
Inget mer kvällsmöte, inget mer APT och ingen mer TRAS. Så skönt :) Nu väntar jag bara på att få bli julledig, då ska jag börja med powerwalking igen! Jippi! Tar hem alla mina kläder från jobbet så jag har om det behövs i regn och ruskväder.

Nu ska jag kika runt lite på nätet..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback