Mysig kväll!

Igår var det dagen då kärleken ska trädas fram. Man ska ge gåvor till sina
nära och kära. Egentligen är det ganska överskattat, jag skulle hellre vilja ha en
ros en helt vanlig dag, utan att jag vet om det innan.
I alla fall. Jag hade en trevlig och mysig alla hjärtans dag!
När jag kom hem vid halv 6 på kvällen, efter små ärenden på stan,
så möter jag en mysig stämning redan vid dörringången.
Nedsläckt och tända ljus i hela badrummet. Vattnet rann och badskummet
bubblade upp mera och mera. På tvättmaskinen stod tio röda rosor i en vas och
bredvid en liten rosa ask, väl inslagen vill jag säga, och en flaska skumpa och
två glas. Det var riktigt skönt att kliva ner i badet för att det blåste så kallt ute.

Vid sjutiden gick jag och Filling till Grappa för att ta något att dricka.
Träffade mamma, Tony, Tuula och Sari där. Eller redan på torget faktiskt.
Gick sedan för att äta på Thai Classic, men det var fullt, och då menar jag FULLT!
Tråkigt nog så stod vi och velade om vart vi skulle. Det blev Akropolis tillslut
och det var helt okej. Vid halv 11 kom vi hem och jag tror nog att jag slocknade nästan på en gång.
Var så himla trött, speciellt efter lite skumpa och vin.

Idag där emot, rör jag mej som en sengångare och är hur trött som helst.
Men vad gör man inte för en mysig kväll ute med sin älskling!

Tack för igår, det var underbart!

image174
   

Kommentarer
Postat av: aliiks

aaaaaw :)

2008-02-15 @ 16:20:36
Postat av: Sandra

Vad var det i asken då?!

2008-02-16 @ 10:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback