Kompensation.

För en vecka sedan fick vi reda på att vi skulle få konpensation från julgalan på Lokomotivet,
eftersom ljudet funkade lite när det ville.
Igår var det dags att se om Abba Showen med buffé, fast denna gång på Lotus.
Trevligt med lite förfest hos mej och sedan vidare ner till Lotus.
Helt okej faktiskt! Fick gratis biljetter till Harrys och 99% av alla gick dit istället
för att stanna kvar på Lotus. Massor med folk med jag hade jättekul.
Dock försvann alla mina jobbarkompisar någonstans, men jag hittade
Sanna att dansa med istället.
Mår bättre idag än vad jag trodde, blir inte så där kanonbakis längre. Skönt!

Har nu fått i mej lite frukost, ska ta en dusch och tvätta håret (det står rakt upp)
sen ut och gå på en promenad.

Inga direkta planer för ikväll än, men det dyker väl upp något.



Bilder från gårdagen, eller gårkvällen mer exakt. (Det ordet existerar väl inte ens?)

image157

image158

image159

image160

image161


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback