Smash & grab.

Jag drömde om skottdrama och mord i natt. Jag tror att jag var polis för
att jag sköt mot maffian, alltså mordmisstänkta skurkar. 
Antagligen drömde jag det för att jag kollade på en film igår som
handlade om ett par som var ute på en kvällspromenad i Central Park och blev
totalt nedslagana så att mannen avled. Kvinnan gav sej ut för att leta efter mördarna
och skaffade sej en pistol. Hon mördade många människor men endast i självförsvar
och såna som samhället ändå ville få bort.
Efter det kollade jag på CSI där det också var skottdrama,
så inte undra på att jag drömde som jag gjorde.

Vid klockan 03.40 ungefär vaknade jag av ett duns.
Filling stängde igen ytterdörren mycket hårdare
än vad han brukar göra om han smiter iväg under natten.
Jag undrade vart han skulle och han kom lika fort in igen.
Det tjöt jättehögt, hur länge som helst! Jag kunde knappt somna om. 
Tre människor (kan lika väl vara kille som tjej nu för tiden) backade in sin bil
till Baxer på andra sidan gatan och krossade en ruta.
Dom samlade ihop kläder och åkte där ifrån.
Det står på Eskilstuna Kuriren att det var en ljus bil som åkte där ifrån,
men Christian såg en svart, mörk i alla fall.
Tidningsbudet hade en vit/ljus bil så det lär ha varit den gamlingarna såg.
Det var en smach & grab cup.
Igår blev Frida klippotek rånade, det kanske är samma liga som härjar?
Rådhusligan!

Kommentarer
Postat av: alex

vilken natt du har haft då :)
vill du ses i helgen? kolla på film kanske? eller ut o käka? jag kan på fredag, på lördag ska jag till madde.. hör av dog :) puss

2008-01-16 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback