Blä.

Köpte lite godis igår på Ica Safiren, för att jag var sugen just då.
Åt ett par bitar och idag kände jag att jag behövde äta upp resten.
Nu mår jag istället illa och ångrar att jag köpte igår och att jag åt idag.
Nästa gång ska jag köpa chashew nötter eller frukt istället.

Godis är inte min grej längre...det är väldigt sällan jag äter det.
Samma sak med dricka, eller läsk som andra säger. (Förutom min släkt).
Har inte druckit sen i mars och saknar det inte alls.

Vatten, vatten, bara vanligt vatten!


Förresten, svenskans fulaste ord: LÄSK

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag säger fan dricka ! Haha ofta man säger läsk ! haha såhär - 1 läsk tack ! haha ! :D Ses imorn skrutt fia !

2008-07-01 @ 20:20:51
Postat av: Alex

Haha jag älskar att säga ordet läsk för det stör alla! det e ett vacker ord, eller inte..

2008-07-01 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback