Försöka att bli trött.

Klockan närmar sej 23 och jag är inte trött.
Som vanligt på söndagar.
Var inte bakis i morse när jag vaknade vid halv 7.
Gjorde lite frukost och satte mej i sängen för att äta.
En chockad Filling undrade om jag var galen som var vaken så tidigt.
Han hade nog lite rätt så jag somnade om och sov till 10 ist.

Firade Jens igår hos hans föräldrar.
Det bjöds på tacos och vi kikade på fotbollen.
Synd att Sverige förlorade. Hade inte förlängningen varit
så lång hade det inte blivit något avgörande mål.
Vi får hoppas på vinst på ondag istället. Annars är det väl kört?

Har hunnit med en powerwalk idag och det blir nog så hela veckan.
Filling jobbar kväll och jag har inget för mej ändå.
Nu är det skönt att gå och jag gör det av rutin. I början av april när vi startade
kände man sej bara tvingad att gå och nu 2,5 månad senare känns allt bara så mycket bättre.

4 dagar, sen en liten trip till västerås under helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback