Simone.

Igår var det nästan för varmt ute. Det skulle inte ha varit student tycker jag.
Hellre idag faktiskt. Jag sitter i soffan och håller på att dö av värmeslag.
Vet inte var jag ska ta vägen. Vill åka och bada. Men först och främst ska jag
ta en riktigt kall dusch så att man kan bli sval en liten stund.

Simone var jättefin igår.
Maten som Anneli hade gjort var jättegod. Kunde äta hur mycket som helst.
Olika pastarätter, sallad, snittar, bröd och allt möjligt.
Vin och öl som dricka.
Hade ont i huvudet även fast jag hade druckit hur mycket vatten som helst.
Fick en treo av mamma och det gick över. Men hade faktiskt min vattenflaska
med mej hela tiden och drack massor. Jag älskar vatten, så gott!!!!!!

Kusin Sandra höll tal till Simone. 99% av alla som var där började tjura.
Alla grät ikapp. Jag klarade mej faktiskt. Är inte så känslig av mej som tur är.
Bara för att jag inte grät betyder det inte att det  inte berörde mej, för det gjorde det, absolut!
Själva framförandet var ju bara så bra.

När Simone skulle dra med hennes kompisar åkte vi vidare till Michis i Hållsta.
FULLT med mygg! Var där en liten stund, sen blev det raggarunt ett tag, sen hem.

Tack familjen Simone för allt igår!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback