Athena.

Igår var vi ute med jobbet och åt för att Birgit går i pension på måndag.
Jag, Jennifer.L och Jennifer.K skulle ta ett glas på grappa innan vi skulle äta.
Klockan var halv 6 och med det proppfullt! Nybron då? Nej, samma sak där.
Vi testade Harrys och det var precis så att vi fick ett litet bord.
Två glas hann slinka ner och sen var det dags att gå till Athena.
Hade bara hört negativa saker om det men gav det en chans.
Börjar med att vi får vänta två timmar på maten. Vi frågade när den skulle komma
och dom sa att det var på väg. En halvtimma senare var den fortfarande på väg, men ingen
mat i sikte alls. Jag hade beställt fläskfiléspett med bakpotatis.
Mitt spett kom in först och bakpotatisen 10-15 senare.
Alltså, spettet hann bli kallt. Vi fick två små skålar med klyftpotatis som skulle räcka
till alla som inte hade bakpotatis. Dom tog slut på 1 minut och vi fick in en liten till.
När den var slut ville vi ha en till "Nej tyvärr, klyftpotatisen är slut" och ett litet leende på läpparna.
Maten var god, men det ska inte ta två timmar att steka på fläskfilé eller vilken annan mat som helst.
Bara för att servicen var så dålig kommer jag inte rekomendera någon att gå dit att äta och
kommer själv inte sätta min fot där igen.

Jag och Jennifer.L gick och bowlade istället och det var kul :)
Hon svek sen och jag stannade kvar och tog några matcher med Tony.
Nästan så att jag vann en serie, woho! (Han är proffsbowlare)

Nu ska jag bege mej till stan!
Och ja Sandra, jag ska blogga mera. Sorrih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback