Börjar bli ljust.

Natten går mot morgon och himlen börjar bli ljusare.
Här sitter jag och klockan är 4 på morgonen.

Vad gör jag?
Jo jag är precis hemkommen från Sundbyholm,
för att Ellas skjuts bangade. Jag halvsov bara med magkatarr och feber
när Niklas smsade. Det var ganska skönt att få komma iväg.
Kunde knappt sova för magen värker som FAN!
Har ätit Dofilus under kvällen men det hjälper inte,
nu sitter jag med yoghurt för att jag börjar känna av hunger.
Smakar faktiskt inget vidare.
Ska snart lägga mej i sängen och försöka sova igen,
men jag är inte trött längre. Får gå in och lägga mej bredvid
en fyllgubbe och andas in sunkiga ångor och kanske få en blund
när snarkningarna avtar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback