Härligt väder.

Jag skäms nästan att jag sitter inne idag.
Har inte kollat på termometern för att då får jag mer ångest av att jag bara sitter här.
Kan slå vad om att det är ca. 30 grader ute.
Det blir så när man är stadsbo och har valt en lägenhet utan balkong eller uteplats.
Brukar spendera såna här dagar på mammas gård annars, för där kan man sitta i lugn och ro.
Alltid någon ute som man kan prata med.
Jag vill ha ett hus med en stor tomt och en pool och en studsmatta och bara kunna gå uuuut!
Jag blir galen av att sitta instängd...
Hoppade studsmatta för första gången igår och det var så himla kul.
I och för sej var jag onykter så det kanske inte är lika kul annars?
Var hema hos Janne och Jenny och det var jättekul.
Räknade till att det var över 30 pers där och skapligt många som jag kände igen.
Vi spenderade väl ungefär 2 timmar ute vid studsmattan.
Mets studsade ner på gräsmattan, Tony stukade foten så han måste ha skjuts till sjukhuset idag.
Ingen är väl direkt körbar så han ligger hemma och väntar. Jag ramlade också ett X antal gånger
och har lite brännmärken på knäna. Men det hör väl till sommaren?

Ikväll då?

Ja, ingenting bestämt än, kanske Köping, kanske hemma, kanske någonting annat.
Den som lever får se.

image232

image233

image235

image236

image237

image238

image239

Ja, det var roligt :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej. Jag fick ditt sms men har inga pengar på mobilen..
gick mötet bra? APT eller?
4 arbetsdagar den här veckan, underbaaaart!

2008-06-02 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback