Impala.

Igår var det cruising för hela slanten.
Lite småkallt och regnigt men vi fick lite solsken när vi drog ut på vägarna.
Katta, Jens, Lina, Filling och jag åkte runt med hög musik och alkohol.
Tror inte att jag har haft så kul på länge faktiskt. Haha! :)
Men så säger man ju nästan efter varje helg man har haft lite kul.
Vi åkte och åkte i vår lilla stad tills vi tillslut hamnade på Four Wheels.
Hur mycket folk som helst och liveband. Många vi kände också.
Tror inte att grannarna till klubben fick sova något alls i natt, om jag ska vara ärlig.
Hemgång ganska skapligt, runt 02 sådär.

Nårgra bilder från kvällen.

   
   

Lite finare bilder i solnedgången som hamnade i kameran av en liten slump, typ.

    



Kommentarer
Postat av: Aliks

yes yes det e tur :)
jaha, ska dom skära ner så mycket? hur vet du det? det har inte janne berättat. han sa ju att jag kunde fortsätta i höst, vore ju konstigt om dom ska skära ner...

jag har försökt ringt dig idag, men inge svar. hör av dig när du ser det här. det gäller om imorgon, om jag kunde komma förbi o säga grattis!

2008-05-20 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback