SHRA.

Fest på SHRA under lördagskvällen/natten.
Robin fyller 20 idag så han firades med kidnappning från hans föräldrar
till SHRA med ögonbindel. När han väl kommit fram samlades alla runt honom
för att sjunga. Själv tycker jag inte om såna ögonblick för det känns så pinsamt.
Vad ska man göra? Sitta och se ut som ett fån? :)
Jag började inte dricka förens 21.30 för att det inte fanns någon vinöppnare.
När Filling kom ifixade han en liten speciell öppning av vinflaskan..
Skruvmejsel, skruv och hammare. Det funkade kanon.
Det var då festen började för min del.
Vi kom hem vid 5 imorse. Fåglarna kvittrade och solen var på väg upp.
Idag har jag legat i sängen hela dagen och bara varit lat. Så himla skönt att
inte göra ett dugg. Men dessvärre har det varit sol och varmt hela dagen.
Ska strax gå ut på en promenad helt själv. Lina sviker...
Ska bli skönt att få lite frisk luft!

image230




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback