Långa dagar farmöver.

Just nu håller jag på att laga mat, men den är klar om ungefär 20 minuter så jag passar på att skriva lite.
Jobbat hela dagen idag, hade planering i slutet och vi pratade lite om självvärdering och lite annat. Verkar jättesvårt, men man kommer väl in i det också....framöver. Ska även börja planera lite inför mitt första utvecklingssamtal, vilket känns lite nervöst. Aldrig haft något innan..men ska få vara med på några innan jag har mitt eget. Kommer nog gå bra!

Imorrn har vi APT i 2,5 timme. Vi ska prata om föreläsningen av Ann Åberg-  pedagogisk dokumentation.
På onsdag har jag del 4/5 i TRAS- cirkeln (tidig registrering av språk) mellan 17-19.
Alltså två låååånga dagar på jobbet.

På fredag har vi personalfest på jobbet. Ängen har fixat iordning den denna termin och det ska vara raggarfest! Haha, kommer bli så kul. Har ju redan kläder och sånt fixat från bröllopet i somras :)

Nu sitter min svarta kissemiss och stirrar på mej, hon vill nog att jag ska sluta skriva och ägna lite tid åt henne ist...
Så hejdååå!



Det är mysigt att ligga i en kartong, tycker Gumman...
"Man syns inte" så skulle jag tro att hon resonerar...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback