Magsjuk.

Igår gick jag till jobbet med illamående och lite bubbel i magen. Trodde att det var för att jag var hungrig. Brukar känns lite så då. Illamåendet gick inte över och höll i sej under dagen. Det gick i intervaller hela dagen.
Ringde till mamma och sa att jag inte mådde så bra, eftersom hon och moster T skulle komma över och äta varma mackor och dricka lite te. Jag gick hem efter jobbet för att känna efter, någon halvtimme senare drog magsjukan igång. Från ungefär kl.18-02 har min mage rensats från alla håll och kanter. Det gjorde så ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Har sovit några timmar nu, men är långt ifrån utvilad. Det tar mer på krafterna än vad man tror...
Jag får fortfarande springa på toa lite då och då och jag är inte alls hungrig. Men det vore nästan gott att äta något. Vet inte om jag vågar, magen kanske vrider sej igen, med tanke på att så fort jag dricker vatten så vill det ut...

Jaja, inte så trevligt inlägg men då vet nu hur jag mår just nu...
Har i alla fall en underbar sambo som ska köpa hem lite fil och varmakoppen..hoppas att få äta lite framåt kvällen..

Det possitiva med att vara magsjuk är att kilona rasar..för en gång skull var det ganska kul att ställa sej på vågen...
- 4,3 kg :)
Vet att jag kommer gå upp det igen, men det är ju kul för stunden, haha!

Kommentarer
Postat av: Lina H

haaha sådär är jag med.. tänker alltid fan va bra nu går man ner i vikt!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback