Middag hos mamma.

Ikväll är jag och Filling bjudna hem till mamma på mat. Vet inte vad det bjuds på men det är säkert gott. Mamma gör alltid god mat :) Det blir en lugn kväll med lite julmust och sånt. Min mage pallar nog inte att få i sej så mycket eftersom portionerna har varit väldigt små dom senaste dagarna. Filling där emot ska bli full och då har jag någon att reta imorgon. Jag mår bra och han mår förmodligen(?) pisssdåligt.

Satte upp mina enda julgardiner idag. Köpte ett par förra året som är jättefina. Inga vit-röd-rutiga pensionärs gardiner...
Dom är svarta med små tomtar och några snöflingor. Annars har 3 stjärnor åkt upp, resten väntar jag med till söndag.
Har precis tagit ett skumbad med barnolja, min kropp blir så himla torr på vintern. Hade tända ljus och det var så mysigt.
Nu ska jag nog föna håret och klä på mej lite.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback