Trött.

Vädret är ju inte det roligaste. Barnen har gnällt hur mycket som helst ute för att det regnar och blåser. Kan det bli sommar sanrt?! Jag har sovit lite bättre inatt än vad jag gjorde mot måndagen. Eftersom jag har två feta blåmärken på både rumpa och lår så går det inte så bra att sova. Även ett på underarmen så det går inte att luta sej på den heller. Suck! Frös jättemycket inatt, trodde jag hade feber men icke! Kändes precis som det. Har ont i halsen också.
Fick ett mess av Filling nyss att han ligger i feber och förkyld som ett as.

Slutar 16,30 idag och ska gå ner på stan med Lina. Måste köpa mössa, vantar, raggsockor och ett par Gore-tex skor till jobbet. Jag fryser om mina fossingar...

Nu ska jag in till knattarna igen...
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback