En dag med Katta.

Vaknade tidigt idag, redan vid 8. Det var jätteskönt och jag var pigg! Åt frulle i lugn och ro och kollade på Nyhetsmogon som vanligt. Gjorde mej iordning och åkte med Katta, Lina (hennes syrra), mamma och Ella till Julita marknad. Fanns inte sådär jättemycket att se, men det var skönt att komma iväg. Efter det åkte vi till Ikea och handlade lite. En tjej kommer aldrig från Ikea tomhänt. Handlade en ny skärbräda i trä eftersom dem gamla hade spruckit rejält, nya vinglas eftersom Filling pajjat fyra stycken och lite småprylar bara. Har varit borta från klockan 12-20 och haft det bra. Nu sitter jag och kollar på "Stjärnor på is" vilket jag aldrig trodde att jag skulle se. Men faktiskt så finns det inte så mycket annat att titta på. Väntar bara på att Filling ska komma hem så vi kan bada skumbad, ha tända ljus och pussas lite.
Nu är det andra helgen i rad vi är hemma och bara ÄR! Ingen fest, inget planerat under kvällen, så SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: alex

läsk läsk läsk läsk läsk läsk läsk..





mmmmmmmmmmmmm lääääässsssk

2008-10-26 @ 11:51:01
Postat av: alex

oj, vad mörkt det har blivit här.. haha

2008-10-30 @ 19:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback