Fel gardiner.

Idag fick jag sån där julkänsla. Jag vill mysa till det här hemma och ta upp julstjärnor, ljusstakar och klä granen.
Det är så mysigt med allt det dära. Det är bara två månader kvar så jag ska nog kunna stå ut.

Köpte nya gardiner till vardagsrummet för över en månad sen. Idag när jag ändå var hemma och inte hade något speciellt för mej så började jag stryka panelerna. När jag väl satte upp dom så passade dom inte som jag trodde att dom skulle göra. Dom var för mörka och passade liksom inte alls. Köpte duk i samma mönster samtidigt som jag köpte gardinerna, den är fin och mycket ljusare beige än vad gardinerna var. Usch! Bara att ta ner, vika ihop och upp med dom gamla igen! Nån som vill köpa?
Ska ner på stan i helgen och kika efter ett par nya gardiner och köpa blommor till vardagsrummet. Känns som att blommorna som står i fönstret nu, har gjort sitt. Garderobsblommor som är snart 2 år och halv gul-gröna. Jaja.


Så här ser gardinerna ut.. Beige, brunt och vitt. Från Hemtex.



/ € ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback