Fredag igen.

Jag har inte skrivit på en hel vecka. Förstår inte var tiden tar vägen.
Har varit jättetrött efter jobbet, haft kvällsmöten och allt möjligt. Känns som att det har varit en ganska stressig vecka, men ändå inte. Har gått och lagt mej vid 21 varje kväll och är ändå inte utsövd. Kanske sover för länge?
Nu är det i alla fall helg och Filling kommer hem idag efter en natt i Kumla med jobbet. Det blir god mat och mys, han ska upp tidigt imorgon för att åka på rally i Uppsala. Jag vill vara pigg för jag hade tänkt att köpa några snygga höst-stövlar.
Jag skulle vilja åka till Stockholm snart. Hälsa på Sandra och kolla in deras nya lägenhet, shoppa och festa lite. Är så trött på festandet här hemma. Blir nog ett besök under hösten.
Mitt te har blivit starkt, för påsen ligger i fortfarande och det har blivit halvsvalt. Rasten är snart slut. 30 minuter går alldeles för fort. Nu vill jag bara hem!!!

Grattis Sandra!


Kommentarer
Postat av: Alex

Hahahaa, jaaa fixa gamla bilder. fyfan, alltid kul att se. jag vill ha min dator tillbaka, R.I.P

2008-09-19 @ 15:06:04
Postat av: Sandra

Haha, fan vad RÄDD jag blev när jag såg mig själv på din blogg. Lilla bilden hörru, haha! Men tack! Du har nu gratulerat mig i min blogg, i din blogg, på facebook och sms. Ska du inte ringa också? =)Gulligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback