Japaner.

Idag får vi besök av japaner på jobbet. Ungdomar som går i någon välfärdsskola ska komma och kolla på vår förskola eftersom den är relativt nyöppnad. Kameror och blixtar lär vi inte komma undan, skulle jag tro.
Det är svinkallt ute, fryser lite inne också. Gäller att hitta värmeslingorna i golvet så man kan få lite värme. Tänkte gå ut och gå på rasten, men vädret lockar inte. Får bli ikväll istället! Har skrivit upp mitt namn på en intresseanmälan för "stegräknar-tävling". Bara bra eftersom jag kommit igång med att gå igen och några steg per dag borde jag kunna samla ihop. Men jag tror inte på stegräknarna till 100 % eftersom siffrorna ändras så fort man kommer emot den.

Somnade vid 21 igår igen. Är ändå supertrött efter nästan 9,5 timmes sömn...skyller på vädret.

Idag måste jag färga min utväxt, håret ser förjävligt ut och det går inte att styla alls.
Har skjutit upp det väl länge nu.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, om du ska ligga i väskan får jag ju inte plats med nån packning =)

2008-09-12 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback