Lördag.

Igår slutade jag tidigt, redan halv 2 vilket var superduper skönt!
Åkte till Lager 157 och inhandlade lite smågrejer. Var inte så stort som jag trodde och det fanns väl inte så där jättemycket snyggt, men det jag handlade var i alla fall billigt! Eftter det blev det stan en stund. Även idag för att träffa Katta, var länge sen. Magen har blivit stor :) Vi åt lunch och gick omkring och kikade lite i affärer. Köpte en fleecetröja till jobbet bara. Nu sitter jag hemma och är lite småtrött, både i huvdudet och fötterna.
Jag ska nog ta och vila lite en stund och hoppas att jag blir piggare så jag orkar festa ikväll, men som det känns nu är jag inte ett dugg sugen... Får se senare vad kvällen bjuder på!

Kommentarer
Postat av: alex

haha mitt fest sug har också försvunnit...

blir lugnt ikväll istället... hoppas du får kul puss

2008-09-27 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback