Ge mej fredag.

Jag brukar alltid kunna skriva rubriken först av allt innan jag börjar skriva resten. Den första rubriken jag kom på var "trött" eftersom jag är så himla trött. Saken är den att jag har redan använt det ordet i rubriken ett tusentals gånger. Jag får helt enkelt skriva först och komma på rubrik sen. Jaja, till skrivandet nu dååå...

Som sagt, är jättetrött idag. Öppnade klockan 06.15 imorse igen. Dagen gick skapligt fort och jag slutade redan klockan 13.15. Traskade hem och jag har inte gjort ett skit, tänkte jag säga, men jag har diskat, tvättat tre maskiner, lagat mat och till och med hunnit äta den också. Nu vill jag bara krypa ner i sängen och somna om och sova till fredag. Kryssning!

På torsdag kväll ska vi hem till Sandra och Kim och kolla på resor. Jag och Filling funderar på att sticka iväg under julen...vi får se vilket datum som passar alla. Vore rätt skönt att åka under julen eftersom jag ändå inte får några julklappar i år. "Elina, du är vuxen nu, du tjänar egna pengar". Ja vilka pengar man tjänar när man jobbar inom kommunen. Jag kan nog pensionera mej redan vid 30 eftersom jag har så mycket pengar att lägga undan varje månad. 
Julmaten är ju god i och för sej...men julbord brukar man kunna boka redan nu och äta om en månad. Så egentligen, why not? Utomlands ska vi i, den saken är säker.

Två arbetsdagar kvar, sen skål!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vad är det som händer?? Julen är ju helig för oss. Jag och Niklas har redan pratat om det här, ingen åker nånstans!!!

Postat av: Elina

Jag vejt..

Vi får se hur det blir :P

2008-10-02 @ 13:08:43
URL: http://insidee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag fick blommor när jag fyllde år förra året. Men jag har nog aldrig fått en blomma utan anledning. Tror jag...

2008-10-02 @ 19:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback